BERGERAC: (Her)ken uw klassiekers

Bergerac wijnen naar AlterEgo
Alterego Marketing gaat de komende drie jaar campagne voeren voor de wijnen uit Bergerac. Gekozen is voor de slogan “Zo Naturel! Bergerac wijnen”, waarmee het bureau beoogt een gevoel van ‘back to basics’ te creëren. Acties op de winkelvloer, een on-line platform en PR zullen ingezet worden om de wijnen uit de vakantieregio Dordogne voor het voetlicht te brengen.

‘Bergerac wijnen kennen de meeste Nederlanders van hun vakanties in de Dordogne. Nederland heeft een lange traditie met het gebied en de wijnen, die op natuurlijke wijze herontdekt moeten worden’, aldus Michel Le Roux van Alterego. Het zijn vooral de minder bekende, maar kwalitatieve AOC’s zoals Pécharmant, Montravel, Monbazillac, Saussignac en Rosette waarmee de regio opnieuw op de kaart gezet kan worden.
Er is gekozen voor een campertour met Bergerac wijnen om de pers te laten proeven en verrassen in een vertrouwde vakantiesetting.

Op de winkelvloer zal de consument door middel van halslabels mee kunnen doen aan een wedstrijd. Door een unieke code op de actiewebsite in te voeren, maakt men kans op een verzorgd verblijf in Bergerac, een luxueuse tent, een BBQ-set of een digitaal vakantieboek met foto’s. Deze actie loopt van oktober 2012 tot maart 2013.

Voor meer informatie:
Alterego marketing and creation, Michel Le Roux 070-3389440, www.alteregomarketing.com,  info@alteregomarketing.com

Einde persbericht_________________________________________________________

Attachments

  • jpg
    Bestandsgrootte: 5766kb
  • jpg
    Bestandsgrootte: 450kb
  • jpg
    Bestandsgrootte: 1733kb
  • jpg
    Bestandsgrootte: 927kb
  • jpg
    Bestandsgrootte: 921kb
  • jpg
    Bestandsgrootte: 1380kb

Andere bezoekers keken ook naar: