BERGERAC “Zo naturel! Bergerac wijnen”

  • 13421-Bergerac-I2.-Social-media-deel-2-header
  • 13410-Bergerac-Campagne-visual_131017
  • 13421-Bergerac-I2.-Social-media-deel-2-header
  • 13421-Bergerac-I2.-Social-media-deel-2-header-v2

De campagne voor Bergerac wijnen wordt voortgezet in 2014 onder het motto “Zo naturel! Bergerac wijnen”. Het wordt het derde jaar vol activiteiten die Alterego Marketing & Creation voor Bergerac gaat voeren. Van 13-15 januari zullen vier producenten de wijnstreek vertegenwoordigen op Wine Professional. Momenteel loopt er nog een halslabelactie op de winkelvloer in samenwerking met Vacanceselect. De online community op Facebook zet zich voort.

Wijnen met toekomst
Afgelopen zomer selecteerde Perswijn een top 30 en noemde Bergerac ‘de smaak van de toekomst’. Bergerac wijn is een begrip en is vooral een blijver. Bij deze eigentijdse wijnen hoort het bouwen van een dynamische online community. Op Facebook maakt de consument kennis met Roxanne, Manon en Alexandre die met een groene camper door de Dordogne trekken. De meeste Nederlanders zullen de Bergerac wijnen kennen van hun vakanties in dit populaire gebied. Vandaar ook de samenwerking met VacanceSelect.nl die diverse prijzen ter beschikking stelt. Het zijn vooral de minder bekende, maar kwalitatieve AOC’s zoals Pécharmant, Montravel, Monbazillac, Saussignac en Rosette waarmee de regio opnieuw op de kaart wordt gezet. Op de winkelvloer kan de consument via halslabels nog steeds meedoen aan de online wedstrijd en kans maken op een verzorgd verblijf in de Bergerac. Deze actie loopt nog tot februari 2014.

Voor meer informatie:
Alterego marketing and creation, Michel Le Roux 070-3389440, www.alteregomarketing.com,  info@alteregomarketing.com

Einde persbericht_________________________________________________________

Attachments

  • jpg
    Bestandsgrootte: 2889kb
  • jpg
    Bestandsgrootte: 268kb
  • jpg
    Bestandsgrootte: 209kb

Andere bezoekers keken ook naar: